svar till Alice! :)

alice om svar:
fyfan vad fin blogg du har måste jag bara säga. 
läser denvarje dag, och jag bara älskar dig köädstill och allt.
du tar grymt fina bilder osv. också. undrade bara vilken kamera du har.. om du har någon system kamera eller något? 
tacksam för svar, puss.<3

svar; hej alice, gud va kul att du tycker det! jag gillar din blogg stort också! jag har en nikon D3000, inte världens bästa  men den funkar, jag använder en nikon D90 ibland också! tack för kommentaren sötnos! säg till om du vill att jag ska ända på något i bloggen eller lägga till något du vill veta/se? puss<3

Kommentarer
Postat av: alice

aww, tack :) hihi.

okej, det ska jag göra, ska tänka på det, puss gullet! :)<3

2011-03-16 @ 20:04:39
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0