svar

cassie <3 om You want some time alone but I don't think I'll be that strong I need to know how much how long where do I belong how much how long.. Don't know where I shall walk I follow your steps but something goes wrong I need to know how much how long where do:
Julia! Du får inte skära dig ! Jag mår inte bra av att se den där bilden ! Har de hänt något som fått dig att skära dig eller är de bara för bilden ? ;ss tycker inte om att du gör sån älskling ! <3<3<3<3
puss

svar; de hände en hel del just då, de va därför, jag ska inte göra om det! & jag vet att de va dumt:( jag älskar dig!
puss <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: cassie <3

älskar dig också julia, hoppas att du inte gör om de. finns alltid för dig gomman !<3<3<3<3<3

puss

2011-03-15 @ 21:03:43
URL: http://ccassiieh.blogg.se/
Postat av: alice

fyfan vad fin blogg du har måste jag bara säga.

läser denvarje dag, och jag bara älskar dig köädstill och allt.

du tar grymt fina bilder osv. också. undrade bara vilken kamera du har.. om du har någon system kamera eller något?

tacksam för svar, puss.<3

2011-03-15 @ 21:15:10
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0