You want some time alone but I don't think I'll be that strong I need to know how much how long where do I belong how much how long.. Don't know where I shall walk I follow your steps but something goes wrong I need to know how much how long where do

godmorgon, har precis duschat & ska snart ner & käka & sen fixa mig! jag kanske slänger in en dagensoutfit innan jag sticker, bara för att va lite snäll ;) hehe, men ja.. idag efter skolan stannar jag på skolan & sen drar jag till träningen, trevligt! efter träningen ska jag hem & plugga lite hade jag tänkt! tråkigt men ett måste! nu ska jag ner & käka, ha de bra! hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skärt dig? :(

2011-03-15 @ 16:32:10
Postat av: cassie <3

Julia! Du får inte skära dig ! Jag mår inte bra av att se den där bilden ! Har de hänt något som fått dig att skära dig eller är de bara för bilden ? ;ss tycker inte om att du gör sån älskling ! <3<3<3<3

puss

2011-03-15 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0