The best part of me are always you

Ligger i sängen nu & funderar på allt mellan himmel & jord! Jag längtar galet mycket till nästa torsdag - söndag då jag ska till min mamma & vi ska shoppa & ha det jätte mysigt! Som vissa av er vet så bor jag nästan bara hos min pappa ( på grund av min skola & mig ) jag måste verkligen erkänna att jag saknar min mamma otroligt mycket nu & vill bara hem till henne & sova där! Så därför vill jag att det ska vara torsdag nuuuu! Jag har i alla fall haft en underbar kväll på tal om något annat! Nu ska jag prata lite med lillebror & smsa lite med hanni, love


Kommentarer
Postat av: Frida

Men din pappa bor ju på påå och din mamma i ramlösa, och din skola ligger i ramlösa. Då borde det väl vara bättre att bo hos mamma, eller hur menar du?

2012-05-13 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0