livet är inte lätt som en vind.

jag älskar killen på bilden mest i världen.♥

dom två senaste dagarna har jag känt mig jätte lost, jag vet faktiskt inte varför, jag har varit arg men mest ledsen. det har skrämt mig för jag har verkligen ingen aning om varför? jag har världens bästa pojkvän, som jag är sanslöst kär i. jag har min allrabästavän & min familj! ingenting fattas! jag har heller inte pms vecka nu?! men ja, jag mår bättre nu, mycket bättre. så därför tänker jag inte lägga mer energi på vad det kan ha berott på. jag mår toppen nu, trött men det är skönt bara, så nu ska jag sluta klaga! ikväll har jag ätit ute med pappa & bror sen har vi haft filmkväll. jag kunde valt att dra ut, men jag orkade faktiskt inte de så jag stannade inne & slappnade av lite grann. nu ska jag sätta på en film & njuta av kvällen!

 


Kommentarer
Postat av: Nelly

Ni är så överdrivet vackra tillsammans!

2012-05-08 @ 18:04:30
URL: http://desinels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0