Haft fullt upp

Hej, nu kände ja att det var dags att kika in här & slänga in ett inlägg! Det är så att jag har haft fullt upp ett tag nu, det är ju sommmaaar! I helgen var jag hos Cornelia i fredags & sov där, otroligt mysigt! Sen i lördags var jag hos Andrea på tjejkväll, också riktigt mysigt, fick lära känna tre nya tjejer! I söndags var det mors dag, då va Oscar hos mig! & släkten! Idag var jag i skolan fram ti lunch, sen gick jag hem för att jag inte alls mådde bra, vid fyra fick jag & mamma åka in till vårdcentralen & nu går jag på penicillin, vilket jag inte mår så jätte bra av! Känns som jag ska kräka vilken sekund som helst! Jag har också fått reda på en dååålig nyhet, vilket jag inte tänker ta upp här! Så helgen var underbar, men dagen idag har varit bläää! Jag ska absolut bli bättre på att blogga! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0