för alltid.

Det har gått fem månader & nio dagar, jag är förälskad. Jag är lycklig, på riktigt, jag är inte bara lycklig utan jag är lyckligast, lyckligast i världen. Jag är nog killen med mest tur i universum, att jag som är som vilken kille som helst vunnit ditt hjärta, ditt hjärta som är av guld. Du är unik, du är perfekt, du är bäst, det finns ingen så bra som du, du gör mig hel, du är min luft, mina hjärtslag, mina tankar, mina drömmar, min framtid, min kärlek, min värme, min glädje, mitt hopp. Du är hela mitt liv, du är hela mitt hjärta. Det finns inget utan dig, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, det finns inte, det går inte. Utan dig skulle mitt hjärta trilla i bitar, min luft ta slut, min framtid blekna, min värme bli till kyla, min glädje bli till sorg, mitt liv skulle rasa, jag skulle dött, jag hade inte klarat mig utan dig. Du är min livskraft, jag är så obeskrivligt oförklarligt kär, jag är något enormt förälskad i dig mitt hjärta. Jag lever för dig. Jag har en dröm, det är allt jag vill, jag vill inget hellre & säkrare på det kan man inte bli. Jag har aldrigt tänkt tanken, jag har aldrig ställt mig frågan: är hon den rätta?
Det behövs inte, jag visste svaret långt innan vi två blev ett. Första gången jag såg dig, jag va säker dirrekt, jag kämpade för dig, inte bara en gång, utan en andra gång också och även då blev jag nekad, jag gav inte upp, jag visste från första början att detta, detta är flickan jag vill spendera mitt liv med. Nu, för tredje gången gillt har jag allt jag någonsin önskat mig. Jag kommer aldrig sluta kämpa för dig, om jag så inte kan stå på mina ben och gråter blod så ska jag kämpa, kämpa in i det sista, för vår kärlek. Min dröm är att få leva hela livet med dig, jag kommer aldrig släppa taget om dig, jag kommer aldrig någonsin lämna dig, vad som än händer, det lovar jag! Jag klarar mig inte utan dig. Jag drömmer om att vakna upp vid din sida varje morgon, jag drömmer om vilda barn som väcker oss på morgnarna, jag drömmer om att dela allt med dig.
Det har gått fem månader & nio dagar, jag är oförklarligt förälskad. Jag älskar dig mitt hjärta, jag älskar dig, jag älskar dig över allt annat, mest i universum, jag älskar dig så mycket att inte ens gudarna kan beskriva min kärlek till dig, det finns ingen människa på hela jorden som kan ord så starka att de kan förklara hur mycket jag älskar dig. Jag älskar dig Julia, Jag älskar dig Julia Catarina Wall, för den du är, för att du är du! Jag älskar att vara med dig, jag älskar hela dig, jag älskar ditt underbara leende som får mig att smälta, jag älskar dina otroligt vackra blå ögon, jag älskar ditt söta skratt som får mig att rysa, jag älskar dina mjuka läppar mot mina! Du får mitt hjärta att hoppa ur bröstet på mig! Åhhhh, jag är så lycklig, jag är så tacksam, jag är så glad, jag är så... Jag vet inte vad jag ska säga, jag får inte fram ord, jag mår så bra, vi är ödet Julia, vi är gjorda för varandra, alltid vi två, förevigt Oscar & Julia, vi är äkta kärlek, alltid tillsammans, aldrig ensamma, eller hur?
Ingen tid med dig är tillräckligt lång nog, men låt oss börja med förevigt.
Vi för alltid, inget kan skilja oss åt, inte ens döden, det är vi två mot världen! Jag lämnar dig aldrig min kärlek!
I love you
för alltid'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0