torsdag kväll

hejhej, har ingen aning om vad jag ska blogga om. men för er skull så slänger jag in ett inlägg. jag måste bara säga att idag för första gången på länge har jag lagt lite tid, jag har tänkt & jag har faktiskt insett att vad som än händer runt om mig just nu så är jag stark ändå. det finns dock vissa undantag som jag vekligen inte klarar själv. men idag när jag va ute & gick fick jag ett rus i hela kroppen, jag kände mig så otroligt stark. jag orkar inte länge bry mig om vad folk tycker om mig, det är klart att man bryr sig. men inte på samma vis. jag har världens finaste pojkvän, han lämnar jag aldrig & han kommer aldrig lämna mig förhoppningsvis. ååh vad jag älskar dig oscar.  aja! imorgon är det midsommar, jag antar att 95 % av alla mina kompisar ska festa eller något liknande? själv ska jag umgås med min pojkvän och ha fantastiskt mysigt, får se vad vi gör. imorgon slänger jag in en outfit! nu ska jag springa ner & kolla till kakan som står i ugnen som jag just har bakat. gulligt yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0