ångesten fångas upp av omgivningen, jobbar aldrig bort den själv

efter en lång dag i det grå mulna vädret tänkte jag nu bädda ner mig i sängen för lite film & mys med mig själv. efter skolan stack jag till vårdcentralen, just för att jag inte riktigt är helt friskt än! fick inte ut något alls av att gå dit, så åker dit imorgon istället. idag va det egentligen meningen att jag & min far skulle upp på gymet, men det sket sig. vi var alldeles för trötta & orkade verkligen inte det så vi stack och handlade istället, sen har vi ätit & kollat film, duschat & haft en trevlig kväll! imorgon är min bror tillbaka från liseberg. saaaaknar han ♥ nu ska jag krypa ner under täcket, låta tankarna strömma & kolla på film.

även den djupaste smärtan har en mening..♥

glöm dina problem, i morgon kommer nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0