rubrik

jag har inget att göra tänkte då berätta för er hur bra jag mår för tillfället. det va längesen det va såhär. sen jag slutade på ps har jag inte bråkat med en enda person, herregud det är sjukt. jag har en otroligt bra klass, ingen i klassen är dum & liksom varför bråka. det finns ingen i klassen som är mer eller mindre värd, man kan va sig själv, jag kan gå precis hur jag vill till skolan. slipper allt mög, ryckten osv. jag går dit, umgås med kompisar, pluggar & sen åker jag hem. det är absolut inga diskussioner i skolan. jag har kanske inte överdrivet med kompisar, men jag har valt det själv jag har valt att vara med dom som är bra för mig och inte människor som inte har något bättre för sig än att snacka skit osv. jag är med folk jag trivs bäst med, där finns många i klassen som jag anser va snälla.. jag ångrar inte en sekund av att jag bytade skola! jag borde tacka en person..
jag menar verkligen inte att ps är en dålig skola, den passa nog inte mig bara & mycket av skitsnacken där berodde inte bara på människorna som snackade, jag gjorde mycket fel också.. men jag har börjat om på nytt och det känns så satans bra. måste tacka alla vänner jag har idag, då menar jag inte bara dom i min klass.
skolan är jätte bra & det går förhoppningsvis uppåt för mig!
alla vänner shiiiiiit, underbara..
hemma är det bra, vet inte riktigt hur det kan ha blivit såhär bra på ett så litet tag, jag har gjort många misstag som förstört mycket, men allt är bra, finns småsaker men de får man tåla.
& på allt detta bra, har jag något som är minst lika bra, oscar.. shit va kär jag är. alla stunder med han, underbart. jag lovar det finns inte många killar som han , han är seriöst bäst. detta känns så bra att det finns någon som han, att få dela allt med han. jag har det bästa man kan ha! jag älskar han så otroligt mycket & det tror jag att han vet, jag hoppas han vet det också. jag är lyckligare än någon annan tjej i världen.
det va allt tror jag, jag känner verkligen lycka för t illfället. braaaa!
det finn en sak, en.. som jag inte klarar av, något jag hade kunnat gråta för. men jag har valt att släppa det, eller lägga undan det för jag kan inte påverka det ändå.
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0