nytt

hejsan hoppsan! som ni ser på bilden ovan så har jag fixat lite med min garderob, har bestämt mig för att ha lite öppet i rummet. dock får jag se hur länge det kommer vara sådan ordning där. jag inser att jag kommer tröttna på det förr eller senare, då är det bra att jag har ett extra rum brevid mitt som är gjort av bara garderober i stort sätt. denna kvällen ska jag bara ta de lugnt, jag behöver verkligen det, är ut & in just nu. helt jävla slut. nu ska jag snart ner & hjälpa mamma med maten, sen blir det mys. hör av mig senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Julia! Jättefin blogg, följer!

Kan du inte lägga upp mer om dagens outfit och var det är köpt? Och när du köpt något nytt så lägg upp bild på det och skriv vad det kommer från, de skulle jag vilja :)

Kram!

2012-01-08 @ 13:13:53
URL: http://linnnevertsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0