Nervösiteten kinapar min mage fram & tillbaks, om jag kunde lita på mig själv & sluta söka svar.. Då kanske ni skulle se mig som någon som va lika bra

Hejsan , just nu sitter jag på oscars träning & kollar lite! Dooktiga Oscar!
Jag lyssnar lite musik & njuter av en fredag som denna.. Innan idag tog jag tåget till Oscar & sen hick jag & mötte han på hans skola. Vi gick hem till hans pappa & sen hem till hans mamma. Efter detta ska jag hem & ta de lugnt, tagga morgondagen! Då är det upp tidigt , träna, hem & duscha & sen vidare till Oscar , allt det ska jag hinna på kort tid har jag bestämt mig för! Aja, nu ska jag snart gå & möta upp Emma för hon kommer hit, jag hör av mig när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0