i don't know what you doing with me.. but i'm sure feels right!

i got let this tears fall♥
hej dålig uppdatering på sistode! har inte riktigt tid.. man måste leva också såklart. igårkväll tränade jag & mer gjorde jag inte. jag måste säga att det har varit roligare att börja skolan än vad jag trodde. jag är astaggad för att satsa på högre betyg denna terminen! jag har verkligen saknat klassen också & alla i skolan. härligt folk! aja, ikväll ska jag antagligen upp på gymmet igen för att spralla ur mig lite energi. förstår inte alls vad det är med mig! jag måste bara säga att jag är grymt lycklig för tillfället, jag har världens finaste & mest underbara vänner, ända killen i mitt liv, jag är galet kär, helt sjukt! & allt är bra hemma, eller det mesta i allafall. bättre kan det väl inte bli? nä det tycker i allafall inte jag! nu har jag inte tid med detta längre, nu ska jag städa.. sen ser jag vad som händer. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0