all this way

hejsan hoppsan, idag har jag varit på väla med elin. eller ja efter skolan så klart, fick med mig ett litet fynd hem.. riktigt nöjd! behövde en ny väska & gick in på mango som jag aldrig annars är i men dom hade faktiskt fina väskor där så ja det blev denna & ja som ni ser så ser man inte så tydligt på bilden hur den ser ut men snygg är den! fick inte med mig några kläder hem, jag har ingen ork att ta det initiativet än, haha asså att shoppa kläder. haha många tjejer undrar nog nu hur jag tänker, men ja.. jag har verkligen ingen ork. blää på väla. aja just nu har jag grym huvudvärk & trött! trodde först att jag hade feber, men det hade jag inte.. puuh tur de, känner ingen lust att bli sjuk nu har en fin helg framför mig. för er som undrar om jag ska på traffic light, nepp.. det är inte min grej disco & sånt så jag åker till min fina pojkvän istället, från mitt håll är det tusen gånger bättre! nu känner jag att jag snart har skrivit en hel roman, det känns så i allafall.. tack för dagen elin!
hoppas ni andra får en fortsatt bra kväll. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0