vet inte vad jag ska säga , det finns inte ord för det

hejhej, ikväll har jag inte gjort ett skit. gick till city gross med jolle innan så rädd jag va, de va helt sjukt! haha sprang in bland alla hus & sånt.. ååh! aja, nu har jag precis kollat film & känner för att sova, men vafan liksom det är lördagkväll jag vill inte sova bort den. men ja, jag har inget bättre för mig, corre kunde inte va med mig & kände faktiskt inte för att va med någon annan just ikväll.. eller jo, hon eller oscar, ingen av dom kunde. & liksom varför göra något som jag inte känner för till 100. så därför blev det som det blev, håller på att fixa ett sms, vi hörs sen om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0