svarar på kommentarer ikväll!

jag ar varit iväg lite med pappa idag! mysigt att göra något ensamma, brukar alltid ha lillebror med men idag va vi helt själva! vi var i några möbelaffärer för att fixa en lampa till mig, det gjorde vi också, men ingen som vi hade tänkt oss från början! snart kommer nog oscar hit, ikväll vet jag inte 100 vad som händer, oscar kunde inte va så länge trodde han! så om han lämnar mig ikväll drar jag till corrisen om hon vill & kan! nu ska jag snart tralla till maxi. hörs sen

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hur många gånger har ni haft sex nu?

2012-02-25 @ 21:28:12
Postat av: julia wall

hej Tilda, riktigt onödig kommentar!

jag tänker inte dela med mig på bloggen om mitt & oscars privatliv. ingen, verkligen ingen har med det att göra! ha en bra dag, kram!

2012-02-25 @ 22:32:27
URL: http://juliacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0