stackars han aldrig gråter fast han som släpar på ett höghus, vad är det som ingen ska få se som ingen redan har sett & var ska det där huset?

idag vaknade jag vid tolv, jag gick upp direkt.. vid ett kom farfar & hans fru. vi firade lillebror & sen stack jag vidare till oscar! jag har haft det jätte mysigt med han & hans mamma resten av dagen, oscar har gjort om sitt rum. kände först att jag kanske inte skulle åka dit för att störa men ja, jag satt där som ett fån & kollade på lite:) fint blev det i alla fall! så min dag har varit bra, sen har det hänt en sak som verkligen inte alls va rolig.. dock orkar jag inte dra upp det här!
nu ska jag vidare till mamma, vi hörs!
jag älskar dig oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0