se det lilla ljusa i mörket istället för att göra det mörkare för dig själv, det är bara du som lider av det

såhär ser det ut för mig nu!
denna dagen har jag tagit mest till plugg och chill.. inte träffat någon.. inte ens corre! jag har haft lite ångest nu ikväll, dock ska jag inte ens tänka tanken innan jag vet, men min käre pojkvän räddar mig alltid! jag har legat och snackat med han nu i en timme & bara snackat om allt & egentligen ingenting. haha! söt är han i allafall, världens gulligaste, en preson som betyder så mycket för mig! jag älskar han mest, av hela mitt hjärta!
nu ska jag sova, godnatt världen, godnatt mamma, godnatt pappa, godnatt syskon, godnatt allrabästavän, godnatt älskling. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

när blev du & oscar tillsammans? :)

2012-02-08 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0