min helg!


dåligt av mig, jag vet! ni får kommentera & sprida bloggen mer, det blir roligare att blogga då.
nu tänkte jag berätta hela mig helg för er eftersom jag har varit dåligt på att uppdatera..
fredag: skola som vanligt, slutade två. stannade kvar på skolan & tog bussen hem vid tre. när jag kom hem städade jag rummet & sen hämtade pappa mig vid fyra! vi stack & handlade & sen kom Cornelia, sen gjorde vi inte så mycket fram till åtta halv nio, då kom Oscar så snackade vi & kollade film & sånt hela kvällen fram till tolv, då stack Oscar. sen somnade jag & corre vid halv två. ja de va fredagen de!
lördag: jag & corre vaknade halv tolv, gjorde v oss, käkade, duschade. sen gick vi bort & kollade på Oscar när han spelade. sen stack vi bort till corre & till willys. sen stack jag & Oscar hem till mig & kolla film & bara tog de lugnt, senare kom pappa & bror hem då käkade vi & kolla tv & sånt, sen stack oscar runt tolv halv ett någon gång? sen somnade jag nästan direkt! haha
söndag: idag blev jag väckt av min söta 4åriga lillebror vid elva, sen käkade jag & sen stack vi vidare på tenns för att alfred skullle spela match, han vann den & då drog vi hem! sen dess har vi käkat, kollat film & tagit det lugnt! just nu väntar jag på att oscar ska smsa mig & ja.. mer har jag inte att säga!
detta va min helg, jag har haft det jätte mysigt & lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0