det bästa för mig är att gå ensam hem, men både du och jag vet att jag kommer ångra mig sen.. när jag ringer upp dig igen för din kärlek brinner

ätit nu & vet faktiskt inte alls vad jag ska göra nu. bud på att bara krypa ner i sängen med en film & te? låter rätt okej faktiskt! imorgon ska vi ha friluftsdag med skolan , eller rätt många skolor ska nog ha de? vi ska i allafall  till ishallen & sen vidare till Pålsjö & gå en mil.. jag känner ett stort bud på att bara sova hela dagen istället! men nej, jag vill inte skrubba, inte bra. så jag får genomlida morgondagen & sen är det onsdag, ye förfan!
jag måste handla in lite nytt också,
*vita jeans, om jag hittar fixar jag med mig det hem i morgon! varifrån vet jag inte än!
* vita låga converse, men de väntar jag att köpa för det är rätt kallt att gå med dom nu.. hihi
* sharp måste jag ha, det kollas i morgon!
aja, jag hör av mig sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0