jag saknar min, du saknar din

nu hae jag faktiskt tid til att blogga lite. vet inte när jag bloggade senast, jo de va igår! ja idag har jag i allafall varit ledig för vi har haft utvecklingssamtal på skolan. mitt samtal gick förvånat bra, det ser riktigt toppen ut för mig i skolan nu vilket får mig på toppenhumör! denna dagen har varit grymt bra! vaknade hos corre i morse, följde med henne till skolan. stack sedan till mammas jobb & hämtade en sak, stack & köpte brallor & sen hem! runt tre tog jag bussen till skolan där jag mötte upp mamma, hade utvecklingssamtal & sen vidae till oscar! toppen ♥ ikväll har jag haft filmkväll med pappa & bror, jag ska snart ner & dricka lite te & sen nanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0