I tried to be perfect but nothing was worth it i don’t believe it makes me real i thought it’d be easy but no one believes me i meant all the things I said

hejhej, jag vaknade vid halv 11 idag av att mamma ringde & frågade om jag ville komma ner på råå & äta med henne, självklart ville jag de. så jag packade lite inför i morgon & sen drog jag mig ner dit, då väntade jag på henne ett tag för hon va hos frissan! sen gick vi & käkade. när vi hade käkat stack vi en snabbis till ikea sen vidare in på väla, där köpte jag lite strumpor & en tröja! nu är jag hemma igen & har packat lite, jag är satans uttråkad & tänker nu lägga mig & kolla ett avsnitt av big brother! vi hörs efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0