skinny love

hejhej! riktigt dålig uppdatering idag. faktiskt ingen alls, inte kul för er kan! men jag har i allafall haft det roligt idag, efter skolan drog jag & några tjejer från klassen till laserdome, så sjukligt nice. jag va inte precis så jätte bra, sprang mest runt & skrek när jag såg någon.. hehe! efter laserdome stack jag & elin till henne & pluggade lite, sen stack vi ut & då träffade vi på Axel han skulle hem & käka så jag & Elin stack till brunnen (mataffär) och handlade vars två color. sen kom Axel ut igen så har vi typ vatt ute med han ett tag, vi gjorde verkligen ingenting. men ah.. typ vid åtta körde Elins pappa mig hem, tack snälla! jag käkade lite när jag kom hem sen duschade jag & ja.. nu sitter jag här!
här får ni en liten söt video på mig & elin, kolla slutet när jag & elin trillar rakt ner i sanden, haha! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0