ni borde verkligen läsa!

jag kan säga att denna sommaren har varit den sämsta i mitt liv.. jag har gjort mycket fel som jag verkligen inte borde gjort. bilderna ovan va för en kille jag träffade i småland, nu i efterhand ångrar jag bara att jag grät för han.. jag kände han knappt & ja.. vi va inte rätt. sen bodde han i småland också så ja.. det hade liksom aldrig funkat.
usch, bilden är inte rolig precis. detta va första gången jag ''drack'' om man säger så.. jag kom hem & mamma fråga om jag hade druckit, jag va konstig & luktade en aning i think? jag svarade ''nej'' direkt! hon svarade då att hon skulle gå & hämta blåsaren (en sak man blåser i, för att kolla om man hade druckit eller inte & hur mycket) när min mamma gick iväg för att hämta den.. hade då min bror sina knivar på mitt bord, jag tog genast upp en & börja dra den fram & tillbaka på armen. det hade då droppat blod i min säng, mamma frågade mig var blodet kom ifrån & jag sa bara '' jag har mens'' osv. jag ångrar att jag drack.. jag kommer inte göra om det, samtidigt som jag satt spår på mina armar.. men allt är bra nu!
detta va ingen speciell sak som gjorde mig 'svag' jag bara kände mig väldigt ur balans & kände att jag inte riktigt dög.. men samtidigt denna dagen träffa jag en person som jag verkligen tycker om.. som gjort stor del i mitt liv. han vet mycket väl hur mycket han betyder. sen jag träffade han har jag faktiskt mått bättre!
detta var inte längesen, jag mådde rätt dåligt. jag hade grymt mycket problem hemma, jag har verkligen aldrig haft det så jobbigt hemma någonsin. helt sjukt! inte bara att ja hade problem hemma, jag fick även ta mina straff för allt jag gjort i sommar, druckit.. rökt osv.
det jag vill få ut med detta inlägget är ett stort tack till alla som finns för mig & hur mycket jag tänker på er! utan ert stöd nu i sommar hade jag inte stått på fötter idag, tack.. Cornelia, Johanna, Nina, Elin, Ellinor, Philip, Billy, Rebecka, Josefin, brossor, syster, mamma & pappa & många flera.. för att ni alltid finns här för mig!

kommentera gärna

Kommentarer
Postat av: josse

älskar dig <3

2011-09-23 @ 19:07:48
Postat av: cornelia

kommer alltid finnas gumman, jag älskar dig

2011-09-23 @ 19:25:21
URL: http://http:/19september.devote.se
Postat av: philip

<3

2011-09-23 @ 19:45:42
Postat av: elin andersson!

oj gud vad du har gått igenom mycket, och att du har klarat av att kämpa dig igenom allt, du är riktigt stark.

du är en av dem få jag verkligen ser upp till.

ta hand om dig sötnos. ♥

2011-09-24 @ 15:24:52
URL: http://elincieus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0