julia, jag älskar dig mer än du nånsin kommer förstå

hur blyga vi va? vi sa knappt ett ljud till varandra, haha.
sen började vi prata lite mer, och började träffas utanför skolan osv, och jäklar vad många minnen vi har nu. på bara ett år har vi över 1000 minnen.
som när vi va ett helt gäng hemma hos alle, hahaha och ni låste ute mig, ekke, pada och theo?
och när vi va hemma hos pappa och skulle ut, och grannarna kom, hahah.
eller när vi skulle till hässleholm, och inte hade en aning om var vi skulle va och vilket tåg vi skulle ta, så vi yrade runder som höns på tågstationen, och när vi väl kom dit, så hittade vi inte nånstans där heller, HAHA.
alla kvällar med allt underbart folk vid maxi osv.
jag skulle kunna skriva hur många minnen som helst, men jag har inte tid, HAHAHA..
iallafall, det jag skulle säga, va att jag älskar dig så sjukt mycket, och längtar enormt tills jag får träffa dig igen.
du är som min syster, min andra halva.
utan dig kommer jag inte långt.
vi har hållt ihop sen vi va små, och längre ska det bli.
jag kommer hålla dig i handen och säga att vi klarar allt tillsammans, för det gör vi.
det är du och jag mot världen.
jag finns för dig dag som natt, du kan komma hit närsomhelst, mitt hem står alltid öppet för dig, det vet du.
det går inte att beskriva dig med ord, för det finns inget ord för hur bra du är.
du får mig alltid på bra humör, hur nere jag än är, så får du mig alltid att skratta.
jag älskar dig julia, jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig.
hur blyga vi va? vi sa knappt ett ljud till varandra, haha.
sen började vi prata lite mer, och började träffas utanför skolan osv, och jäklar vad många minnen vi har nu. på bara ett år har vi över 1000 minnen.
som när vi va ett helt gäng hemma hos alle, hahaha och ni låste ute mig, ekke, pada och theo?
och när vi va hemma hos pappa och skulle ut, och grannarna kom, hahah.
eller när vi skulle till hässleholm, och inte hade en aning om var vi skulle va och vilket tåg vi skulle ta, så vi yrade runder som höns på tågstationen, och när vi väl kom dit, så hittade vi inte nånstans där heller, HAHA.
alla kvällar med allt underbart folk vid maxi osv.
jag skulle kunna skriva hur många minnen som helst, men jag har inte tid, HAHAHA..
iallafall, det jag skulle säga, va att jag älskar dig så sjukt mycket, och längtar enormt tills jag får träffa dig igen.
du är som min syster, min andra halva.
utan dig kommer jag inte långt.
vi har hållt ihop sen vi va små, och längre ska det bli.
jag kommer hålla dig i handen och säga att vi klarar allt tillsammans, för det gör vi.
det är du och jag mot världen.
jag finns för dig dag som natt, du kan komma hit närsomhelst, mitt hem står alltid öppet för dig, det vet du.
det går inte att beskriva dig med ord, för det finns inget ord för hur bra du är.
du får mig alltid på bra humör, hur nere jag än är, så får du mig alltid att skratta.
jag älskar dig julia, jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig.
/ cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0