hon är för stolt för att erkänna att hon verkligen saknar henne..

aldrig utan dig älskling.
Cornelia, minns du när jag började på ps.. vi våga knappt se på varandra. haha
efter några dagar sa vi hej, kramades.. sen dagen jag började på ps har du varit mitt liv, du är mitt liv.. mitt absoluta allt! vi har känt varandra sen vi va små pluttar.. kanske fyra år? fast då bråkade vi mest. vi delar så mycket, alla minnen.. Hässleholm, natten när vi sov hos Annika helt själva.. så mysigt. i vinter ska jag till Italien & pappa har sagt att jag får ta med en kompis.. det är inget snack om vem jag vill ha med. du ska med, minns du kvällen då dom typ 20 åriga killarna börja snacka med oss.. & du bara 'nää vi är 97or' haha ååh!
jag skulle kunna skriva så mycket om oss.. du är underbar. du gör mig hel ♥
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0