Ellinor, jag älskar dig!

hejhej, kvällen blev inte som planerat. mamma sa att om jag gick en runda med henne nu ikväll så skulle jag få en prefym som jag verkligen 'älskar'. det va dock inte därför jag följde med henne ut. utan det va för att jag ville röra på mig & ja.. få lite ensam tid med mamma! så när vi va ute och gick så snackade vi lite om solarium, mamma vill verkligen inte att jag solar där. så sa jag att jag är så blek osv.. så sa mamma att jag kanske kunde få en sån spraytan dusch. ja nivet sån som man gör på salong. är rätt glad nu! men jag vet inet om jag vill längre!? haha. jag får sova på saken, för det ska jag göra nu! är grymt trött. kram ♥
jag vill säga att jag älskar dig.. men det är för tidigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0