det va slumpen

hejhej, kom in för en halvtimme sen kanske, har varit ute lite. har varit jätte fint väder idag, ''gillas''. nu ska jag lägga mig och kolla på en film, får se vilken det blir, hyr någon bra på internet. tagga skola i morgon då, haha fast nä, taggar tisdag otroligt mycket ialla fall, varför får ni veta senare. och föresten, det va en som hade kommeterat min blogg och skrivit från ninas blogg. jag tycker det är riktgit omoget, man gör in te så, eftersom det bara va en helt vanlig fråga så kanb man väl skriva sitt eget namn eller? så va snäll att gör det till nästa gång. nu ska jag kolla film. kram

Kommentarer
Postat av: nina

tack att du tog upp det hjärtat, saknar dig. puss / nina ♥

2011-09-04 @ 20:19:13
URL: http://nninaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0