det bästa för mig är att gå ensam hem, men både du och jag vet att jag kommer ångra mig sen.. när jag ringer upp dig igen för din kärlek brinner

hej, grymt seg skoldag! först teknik, eller nej.. engelska & sen teknik. sen hade vi rast & sen orientering på idrotten! haha, man kan ju säga att jag & Alice inte riktigt är jätte bra på de.. vi sprang i allafall förbi vissa antagligen. vi fick vår motion & va grymt slitna dom sista lektionerna, hade matte & spanska. fyfan säger jag bara. men efter skolan gick jag & Alice in på brunnen & sen hem till Emmas mormor/farmor & hämtade en cykel. jag ko mi allafall hem för en halvtimme sen. mamma kommer & hämtar mig snart ska ut på lager 157 en runda sen hem & duscha & fräscha upp mig. jag bloggar mera då, kram
jag saknar min snuffe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0