cornelia & johanna

som sagt så vet ni nog alla mina läsare, eller en stor del av er att jag har bytat skola.. i alla fall cornelia & johanna som är mina närmaste vet det. ni borde läsa. det är så nu att jag kanske får många nya vänner, jag kommer få nya vänner, det är bara så. men jag vill att ni två ska veta att ni kommer alltid betyda det ni betyder för mig nu. ni har alltid den platsen i mitt hjärta, jag vill att ni vet innerst inne att jag aldrig kommer lämna er, jag vet inte hur ni känner för det som nu hänt, då menar jag skolbytet. ni kanske känner er svikna, ni kanske tyckte de a skönt? vad vet jag? men i detta fallet va jag tyvärr tvungen att tänka på mig själv. jag saknar er varje dag, jag önskar verkligen att jag kunde dela på mig, men det går inte! jag skriver det här för att ja, jag känner att alla har rätt och höra hur jag känner för er & hur underbara ni är! Cornelia & Johanna, ni två är dom jag tänker på 90 % varje dag. jag älskar er & det kommer jag alltid göra, jag kommer få nya vänner, men känn er inte lämnade för de. ni vet tjejer, att utan er är jag inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0