yes, precis så är det.

tänk alla gånger som man märker att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls, tänk alla gånger som vänner sagt att du bara du är det bästa dom haft. dem vill ditt bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram, men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls.. nej du får ingen hjälp alls. oh ja, täck alla gånger jag suttit med gråten i min hals, gått ner i depretioner då mår man kasst, de gånger jag inte stått för det jag lovet, vänt kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig. tänk alla gånger jag suttit hemma istället för att hänga med så kallade vänner på fester, ensamma hemma kvällar med mig själv och ingen annan, fast i sällskap med med tankar lät jag timmar vandra. tänk alla gånger jag ångrat saker jag sagt, ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt. gånger jag sårat andra utan att mena det, jag ber om ursäkt nu, förlåt men jag menar det. har mindre vänner nu än då och tänker ofta på de gånger gänget softa längtar torka efter alla det dära dumma gånger som jag fått mitt hjärta krossat. och alla dom som bara varit vän på låtsats. tänk alla gånger som kärlek satt mig rakt i skit, tänk alla gånger jag ärligt tänkt att ta mitt liv tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata. tänk alla gånger som jag varit ensam. tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat. tänk dig ett liv i tårar när man blivit sårad. tänk alla gånger då dom sagt att dom ska hjälpa mig, sagt att dom ska älska mig, vad hade jag förväntat mig, när saker blev som dom blev mina problem blev saker som förändrat det som fått mig att le. tänk alla gånger som jag skrikit på mamma, för att ett liv som dom andra är något jag alltid strävat efter. men dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest, ha känt det flera gånger.. har känt det flera gånger. tänk alla gånger som jag saknat någon att hålla om.. men somnat ensam trasig precis som vanligt. har gråter på stunder då jag varit kärt och alla gånger som jag drömt att du va här. tänk alla gånger då jag hatat mig far, när jag sagt jag älskar dig och inte fått något tillbaks. men dina bästa stunder är faktiskt allt jag behöver, för pappa jag är stolt för jag vet att du försöker. tänk alla gånger som kärlek satt mig rakt i skit, tänk alla gånger jag ärligt tänkt att ta mitt liv tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata. tänk alla gånger som jag varit ensam. tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat. tänk dig ett liv i tårar när man blivit sårad. tänk alla gånger då jag gett ut mig själv i låtar gånger jag mått dåligt men inte orkat gråta..dagar jag tänkt på det hatet som getts som har dragit ner mig på de mest magiska sett. tänk alla gånger jag sett min mamma gråta tänk alla gånger jag sett min pappa åka ifrån oss. efter vi har bråkat om något fjantigt, det här är ingen saga, det här är min sanning. tänk alla gånger då jag suttit där själv gråtit tårar för ett helt liv. fast stunder en kväll alla stunder jag bett om under och hjälp,jag ser tillbaks på allt idag och inser vad som kunde hänt. tänk alla gånger jag sett min mamma gråta för att jag brutit det jag lovat. tänk alla gånger då jag inte sett en framtid, det här är ingen saga det här är min sanning. tänk alla gånger som kärlek satt mig rakt i skit, tänk alla gånger jag ärligt tänkt att ta mitt liv tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata. tänk alla gånger som jag varit ensam. tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat. tänk dig ett liv i tårar när man blivit sårad.

åh vad jag älska denna låten. texten stämmer så bra.
ändrade några små saker, men exakt som texten säger så är det faktiskt för vissa..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Heter låten? :) ♥

2011-10-23 @ 11:33:34
URL: http://micheeh.blogspot.com
Postat av: Emily sjöström

Hej , jag har lyssnat på den låten i över att år, och man känner igen sig så otroligt i den.

Det är nog det som jag gillar med denna låten, att man kan relatera till den.

Fin blogg !

/Emily :*

2011-10-23 @ 14:58:07
URL: http://mylifeisreal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0