svar på frågestunden

alice♥ om FRÅGESTUND!:
när pircade du din navel?
saknar du ditt mörka hår, eller trivs du bättre i blont?
puss♥
svar: Hej Alice!
jag pircade min navel i slutet av maj eller i början av april. jag saknar inte mitt mörka hår, jag föddes blond. när jag inte är blond är jag liksom inte mig själv, jag trivdes i mörkt också men jag är mig själv blont! puss vännen♥
josse om FRÅGESTUND!:
kan/vill du fortsätta på thaiboxningen så småningom? vilka är dina närmaste vänner? hur är det mellan dig och philip nu? du behöver inte svara på den sista i bloggen om du inte vill, puss saknar dig!

svar: hej josse det var ett tag sen! jag vill jättegärna fortsätta, jag är ikapp i skolan nu igen så vi får träffas & fika & bestämma! mina närmsta vänner just nu är ''johanna, cornelia'' som alltid kommer leva kvar, sen är det nog ''alice'' det är dom jag känner mig stark med om du fattar? sen har jag ju min lille söta lillasyster ellinor också! mellan mig och philip, det är över. sånt är det ibland tyvärr. saker och ting skiter sig. vi snackar när vi ses! miss u puss♥

emma om FRÅGESTUND!:
hur tränar du?
trivs du där du bor?
har du bra självförtroende?
har du någon favorit mat?
hur länge har du haft din systemkamera?
hur många syskon har du?

svar: jag tränar minst en gång i veckan, låter lite & det är det också men det brukar bli upp till två, tre gånger & det är ju rätt normalt!
jag trivs jätte bra där jag bor, både med mamma och pappa!
mitt självförtoende är inte det bästa nej, men det har definitivt blivit bättre, jag gör saker jag aldrig hade vågat för ett halv år sedan (byta skola) osv.
min favorit mat är, oj svårt fråga, det är nog sallad, det är alltid lätt att slänga i sig!
min systemkamera har jag haft i snart två år, har jag för mig.
jag har två riktiga & två som jag ser som syskon.. som verkligen är som mina syskon. kram

Elin :) om FRÅGESTUND!:
hej Julia! 
Hur är det på din nya skola? 
saknar du ps någoting? 

Hoppas du har det super , saknar dig i klassen :)

svar: Hej Elin!
det är jättebra på min nya skola, trivs jätte bra. snälla kompisar & bra skola!
jag sakanr inte ps i sig, men alla snälla & underbara personer där ifrån. saknar dig!

Michelle om FRÅGESTUND!:
Hej!
1. Om du skulle få ta med dej 3-4 saker till en öde ö , vad?
2. Något som är ditt måste för dagen?
3. Din favorit butik?
4. Absolut läsvärda bloggar?
5. Dina favorit plagg?
6. Bästa sminket o hår produkterna?

Kram♥

svar: hej! :)
1. oj hjälp, vad svår fråga. dt hade nog varit Cornelia, min bror, min kamera & dator!
2. mitt måste för dagen är nog att läsa en bok, bara någon sida, konstigt låter det men ja.. behöver slappna av ibland!
3. det är Only, älskar deras kläder!
4. oj det är många det, skriver dom i ett inlägg!
5 & 6 fixar bilder i morgon, så får du bilder. kram♥

du vet vem detta e om FRÅGESTUND!:
hur många "par" har ni i er klass?
om ni har några vilka e de?
vilket/vilka av "paren e dom "gulligaste/sötaste"
hahahah ja du vet vem detta e som sagt hahahahhaha :D

svar: haha hej! jo jag vet vem du är, väldigt seriösa frågor, haha!
1. två tror jag.. eller ja det är de!
2. du & simon, cassandra & axel. hehe :)
3. haha tycker kärlek är gulligt över huvudtaget så ni är lika söta!
hahah


hoppas jag svarat rätt på allt! kram alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0