när jag tänker på allting, blir jag bara mer depprimerad.

Du heter: Julia
Smeknamn: asså jag vet inte, haha!
Låt som när du är ledsen sörjer till: demarco - standing soldier
Beroende av: blogga, dator, kramar & mina vänner.
Vad tror folk om dig: jag vet inte, det är nog olika från person till person.
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon. 
Hur imponerar man på dig: inte vara jätte blyg, snacka & ha humor. om man kan säga så.
Brukar du skratta för dig själv: hehe, de kan hända
Äger du några converse: ja, vita, blåa, lila & snart röda.
Sprit, cider, vin eller öl: inget av det
Brukar du bli för full: dricker inte
Är du allergisk mot något: total allergisk mot mjölk
Hur svarar du i mobilen: hallå
Antal timmar sömn inatt: efter som jag somnade redan tidigt igår så kanske, tio.
Brukar du komma i tid: nja, oftast
När mår du bra: när jag känner mig bekväm & är med rätt personer.
När blev du fotad senast: vet inte 
Hur känner du dig nu: äckligt tröt
Vanligaste färg på dina kläder: vita, svarta, gråa. ibland någon random färg.
Vad tycker du om fötter: ööh
Vad saknar du: pappa.. 
Hade du en bra kväll igår: jag sov hela kvällen, så ja!
Favorit dryck på morgonen: bubbel vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: tio 
Är du blyg: nja inte jätte
Sysslar du med någon idrott: thaiboxning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: jag vet inte , men de tror jag inte
Är du nöjd med ditt liv: ja, i stort sätt
Är du bortskämd: nä, de tror jag inte.
Vad gör du imorgon: skola
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Håkan Hellström lätt!
Vad längtar du till: sommarlovet klart!
Har du bra vänner och äkta vänskap: jag har jätte bra vänner, jag kan inte säga allt till alla. men de måste man inte alltid.
Hur gammal är du: 14
Gröna eller röda äpplen: röda
Vilken tid gick du upp idag: har inte gått upp än.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: nej 
Är det okej att gråta: absolut
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
Har du piercing: naveln, och i öronen
Vill du gifta dig: nej haha
Vill du ha barn: haha inte nu
Solar du ofta: ja
Är du bra på att laga mat: nä, haha 
Är du flygrädd: ja verkligen
Hur vig är du: inte alls, inte sen jag började på fotboll
Är du musikalisk: ? nej
Vad dricker du helst när du är törstig: cola
Vilken är din favoritglass: blåbär
Tror du på ett liv efter döden? jag vet inte 
Tycker du om sushi? ja
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: blåa
Har du någon gång gråtit dig till sömns: jao
Biter du på naglarna: ja, öhh
Hur ofta tränar/motionerar du: har inte tränat på as länge nu, men mina träningstider ligger på tre dagar i veckan, brukar inte träna alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0