oh, lord i miss you..

hejsan. just nu sitter jag & lyssnar på musik & bara allmänt tar det lugnt. jag har pluggat sen jag kom hem, eller ja, fyllt i blanketter om praoen osv. fyfan vad jag längtar! ska inte bara praoa, ska träffa Emil också!
igår när jag messade med han så han bara "var ska du praoa?" jag bara "på max" han bara "alla hänger där".. asså shit så pinsamt. jag kommer säkert göra bort mig eller något & sen ska jag ha på min någon ful mössa & sånt.. huhu!
men aja, det kommer säkert bli kul! nu ska jag i allafall snart käka & sen ska jag plugga vidare, puss
jag är ful, right?

Kommentarer
Postat av: Forgotten Friend

You aint ugly!! You always beautiful :)

2011-05-10 @ 19:23:44
Postat av: Emma

Du är så långt från ful man kan komma, när ska du inse det?

Jag älskar dig honey! :)<3

2011-05-10 @ 22:57:27
Postat av: nelly

har du färgat håret?

2011-05-11 @ 21:47:59
URL: http://nellysfantastiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0