jag är ledsen, du har skadat vänskapen.. det kommer ta tid att läka, jag kan inte längre lita på dig.. du har skurit ett snitt i mig & ärret sitter kvar, det kanske försvinner med tiden, vi får se?

hej. jag måste snart hoppa in i duschen. sen ska jag plugga matte. idag vid fyra hämtade mamma & bror upp mig. så stack vi till väla, jag vet att vissa tänker, men hon va ju hemma från skolan idag & så åker hon till väla. men jag stannade inte hemma för min egen skull utan för mina kära vänners, så att dom inte skulle bli smittade, sen mådde jag faktiskt dåligt också. men i allafall på väla blev det inte lång runda, vi gick in & köpte det vi skulle 6 käkade sen stack vi igen. så jag va hemma för någon timme sen. när jag kom hem fotade jag klänningen som jag köpte, den har ni här nedanför. & väljde outfit till i morgon. så den får ni på bild här. jag vet inte om jag bloggar mer ikväll, kanske. men efter som jag ska plugga tills jag somnar så blir det nog inte så. puss & godnatt isåfall!
söt outfit
vit blus - h&m||  svarta tights - nya, vet inte var || svart pälsväst - jc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0