I would hope you also understand that you and I are made ​​for each other

hej! sitter just nu & gör ingenting. jag har väldigt ont på min navelpiercing. tyvärr! men det va fullt normalt att det skulle bli så efter en vecka. så jag har precis duschat & tvättat den! dagen idag har varit bättre än igår, jag har i allafall försökt vara glad på utsidan. även fast det är samma sak inuti. men det löser sig.. får jag hoppas!
just nu kom jag på att tänka på emma, jag saknar henne sjukt mycket. så jag ska väll slå henne en pling senare ikväll. haha! men ja, nu ska jag ner & hämta te, shiiiiit liksom, där lät det som om jag va typ... 75 år gammal.
aja, puss
haha, Viktor vafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0