Everyday, every night I wanna see you baby, staying by my side I’m goin down on my, on my knees for you For your love I’d do it, for your sake, believe I’ll do it If you don’t love me, why do you raise my hopes?

hej. igår fick jag som sagt mjölk i mig, vilket gjorde att jag har kallsvettas hela natten plus att jag har spytt & skakat. har fortfarande ont i magen. det är verkligen inte kul att vara allergisk, vissa människor växer ifrån sådana problem, men mitt har blivit värre med åren. så som det ser ut nu kommer jag leva med detta hela livet. men ja! nu ska jag blogga om annat. idag måste jag plugga matte, så det ska jag göra när jag mår bättre. jag uppdaterar mer senare, puss
läskig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0