du är för fin..

hej. sitter just nu & gör absolut ingenting. ska snart börja packa, eftersom jag ska till ystad hela nästa vecka så ja..
idag på idrotten hade vi simning, bra. jag badade med min navelpiercing, inte alls bra. har riktigt ont i den nu, hoppas verkligen inte den blir infekterad, då får jag panik. asså så trött jag är, jag typ dör. jag tänker lägga mig & sova någon timme & sen ska jag dra med mamma till affären & handla godis som jag kan ha i morgon när vi orienterar. haha! jag tänker gå & jag tänker äta godis. neeej klart inte.
jag ska faktiskt ha godiset ikväll & jag ska jogga i morgon, jag kommer antagligen ta med min kamera ( om det bli fint väder) men aja, nu ska jag dunka musik & packa. & sen sova. haha! kyss
aldrig mer du.. aldrig mer oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0