Dag 04 - sex bilder som gör mig glad

Dag 04 - sex bilder som gör mig glad
bild sen i somras, när vi var på Öland en vecka. asså så kul vi hade, har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde just den veckan. ni är verkligen underbara! denna veckan gjorde hela sommaren, inget är så bra som det va då..
den här bilden är bara för härlig. jag kan inte låta bli att le när jag ser den.
finns ingen som du torbjörn.
haha! denna dagen var verkligen awesome! så mycket som hände på bara några timmar, vilket minne. verkligen ett minne för livet. jag älskar er girl's
haha vaffan liksom! bilden är inte helt okej. gry jag älskar dig
när jag ser denna bilden, finns det inget som jag dölja mitt leende. Nina du är så grymt söt.. tack för att du alltid finns & för att du lyssnar på det jag har att säga. dy vet att om det skulle va något du vill snacka om så kan du alltid komma till mig, jag kommer alltid lyssna. jag saknar dig sjukt mycket gumman!
molly! det finns ingen som är så som du, du är nog den enda som verkligen kan få mig glad när jag är som ledsnast! du gör mig så stark. du & jag har tusentals minnen & fler ska det bli. tack för att du är du & ingen annan.
iloveu

Kommentarer
Postat av: nina

aw hjärtat, saknar dig med!

ja du vet vart jag står, och tack för att du är du. vi ses snart kan jag lova, älskar dig. <3

2011-05-11 @ 17:19:33
URL: http://nninaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0