Dag 01 – berätta om mig själv

Dag 01 – berätta om mig själv
okej. jag ska berätta om mig själv.
jag är e tjej på fjorton år, jag bor i Helsingborg och har alltid bott här. jag lever mitt liv som en tonåring, tränar någon gång i veckan, tränar boxning. går på en friskola mitt inne i stan. jag har mina vänner. jag är som sagt rätt normal. en i mängden om man säger så. mitt liv går upp och ner, men det är sånt man får leva med. jag har lätt för att gråta, jag blir lätt ledsen, går lätt ner i varv. men jag har samtidigt riktigt kul. jag har särboende föräldrar, men jag bor bara hos min mamma. jag har underbara vänner & underbar familj. jag älskar verkligen denna åldern, man kanske skulle vilja vara lite äldre men annars är allt riktigt bra. jag har som sagt lärt min acceptera mitt liv & mig själv som jag är. så jag lever på bara.
det här är jag, kram

Kommentarer
Postat av: fanny lindahl

privatskola*

2011-05-07 @ 15:04:50
URL: http://lifebylindahl.blogg.se/
Postat av: molly nilsson

en friskola är de visst de

& julia du är galet söt!

2011-05-07 @ 15:24:38
URL: http://mollysegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0