big brother nu då!

hej. siter & kollar bb nu & smsar med lite folk. jag sakanr inte Helsingborg ett dugg, känns så jävla skönt. jag har ingen lust att blogga nu så jag bloggar senare. puss
Anonym om jag skär mig själv för att rymma ifrån den känslan.:
Kan inte du berätta om dina dåliga tider ?
Är det sant att du skar dig innan ? Kan du inte berätta lite om det och varför ? <3
kram + jag ÄLSKAR din blogg !
svar: hej. det är såhär att jag vill inte att detta ska bli någon deppblogg här. jag vill inte att mina läsare ska läsa massa dåliga saker. efter som jag inte vet vem du är eller så, men jag antar att du är någon i min ålder. jag vet faktiskt inte, men du kan ta min msn så kan jag berätta där hur det står till. kram
[email protected]


Kommentarer
Postat av: nina

du är så söt hjärtat !

2011-05-17 @ 19:30:15
URL: http://nninaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0