svar till nina! :)

nina om jag känner ett sting av stor saknad när du kysser mig.:
guuuuuuud vad söt den bilden är, den vid havet, med mörk tjocktröja och blont hår, riktigt fint! är det du förresten? antar det. är det din narturliga hårfärg? tacksam för svar.
puss! ♥

svar; aww, tack :')
vad glad jag blir, ja de är jag på bilden & de är nästan min naturliga hårfärg, jag har lite mörkare hår än på bilden. de va sommar på bilden + att jag hade blekt håret lite, så de är lite ljusare än vad min naturliga är!
puss <3

nina om u2 , beautiful day:
vad fint du sminkar dig, kan du lägga upp bild på ditt smink? skulle bli jätteglad ♥

svar; tack, vad kul att du säger de, jag ska faktiskt ta & göra de med en gång, kram!



Kommentarer
Postat av: julia mohn

har du någon bild på din naturliga hårfärg? :d <3<3

2011-03-14 @ 18:55:10
URL: http://juliamohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0