svar på frågestund

♥jenna om FRÅGESTUND!:
hur många pojkvänner har du haft? :)
kram
svar; hej, jag har haft ungefär 5-6 stycken, alla förhållande har inte varit seriösa!
kram
tina :) om FRÅGESTUND!:
hur blir du så söt ?
& kan du göra en bloggheader till mig ? <3
svar; hej! jag är definitivt inte söt, så den frågan går inte att svara på!
& ja, gärna, de kan jag göra! <3
kram
- om FRÅGESTUND!:
har du förlorat din oskuld?

svar; hej, eftersom du inte skriver ditt namn så tänker jag inte svara på den frågan!
kram

sofia om FRÅGESTUND!:
hej , 
varför är du så söt ? (a) ♥

svar; hejhej!
jag är inte söt så den frågan är svår att svara på :d♥
kram

Paula, <3 om FRÅGESTUND!:
hej gumman! 

Varför är du så fin? 
Vilken skola gick du på innan du började på ps? 
Trivs du bra på ps? 

Puuuuss

svar; hej hjärtat!
jag är inte fin, varför är du de ?
jag gick på råå södra!
jag trivs riktigt bra på ps ja!
puss

Magda (: om FRÅGESTUND!:
hej gumman ;d
jag har jättedålig fantasi, men aja.. ^^
fanta / cola ? 
chips / godis ? 
mensvärk / huvudvärk ? 
tsm md en player / tsm md en tönt ?
slicka upp godispulver från marken / ta upp ett gammalt tuggummi från marken ? 

haha, puss ! aj lav jo <3

svar: hejhej lilla du ! :)
haha, nejdå, fråga vad du vill!
cola, godis,huvudvärk, & haha inget av dom två andra :d
puss !<3

- om FRÅGESTUND!:
hade du och alexander sex ?

svar; hej du!
men nej de hade vi inte!
skriv ditt namn nästa gång.
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0