svar på frågestund

Emma om FRÅGESTUND!?:
hejhej, random fråga.
-skar du dig länge?
du är jätte söt, verkligen! 
kram :)

svar; hej Emma, jag har egentligen inte lust att snacka om det!
men jag kan svara på din fråga, men sen får de va nog snackat om det,
men jag skar mig inte så länge!
tack, men söt är lite överdrivet, kram!

alice om FRÅGESTUND!?:
hejsan :)
vilken skola går du på?
kan du lägga ut bidler på ditt rum?
vilket smink använder du?
vilka bloggar läser du mest?
vilka affärer handlar du för det mesta dina köäder från?

älskar bloggen och älskar dig! :D hihi, puss<3

svar; hej Alice!
jag går på petersvenskolan,
ja de kan jag göra så fort som möjligt, imorgon alltså!
jag använder dethär: 
oj jag läser många bloggar, jag kan skriva upp dom senare!
jag köper mina kläder från gina tricot & h&m & bikbok för det mesta!
jag älskar dig & din blogg också! puss <3

izabell om FRÅGESTUND!?:
hello ! ;d
läser du min blogg?
vad har du helst string/hotpants?
hur gammal var du när du började sminka dej?
plattar du håret varje dag?
vem va din första kyss?
läser du kissies blogg?
sjunger du när du duschar ?

puss/izabell

svar; hej! :)
ja de gör jag faktiskt, riktigt fin!
det beror på om jag har mens eller inte, om jag har mens har jag alltid björna borg eller liknade, men annars får det bli string!
jag gick i femman, alltså, elva, tolv?
ja det gör jag, men bara om jag har nerläppt hår!
oj, herregud, det kommer jag inte ihåg?
nä, det gör jag faktiskt inte, hon är inte precis min typ, men ibland händer det ju att man kikar in!
haha, det gör jag kanske, ibland!

puss gumman!

nina om FRÅGESTUND!?:
har du funderat på att börja ha din vanliga hårfärg igen? tycker den är fett fin! fast du passar verkligen i mörkt också! ♥

gillar du någon?
vilken skola går du på?
läser du min blogg?
träffas någon dag?!
favoritoutfit?
vad gör du helst en helg?
festar du mycket?
puss! :)<3

svar; hej nina! nä, det har jag faktiskt inte, men kanske till sommaren då vill man vara lite blondare kanske! :)
nä just nu tror jag faktiskt inte att jag gör det, sorgligt men sant!
jag går på petersvenskolan :)
jag läser din blogg flera gånger om dagen ja!
ja de tycker jag vi kan göra!
min favoritoutfit, det är nog mjukisbyxor & gossetröja, du kan få bild på det senare!
helst på en helg, oj! det är nog umgås med kompisar, sova & gå på någon fest!
festar mycket, nä de kan jag inte säaga att jag gör, jag vill gärna men det har inte blivit så :(

puss!<3

cassie <3<3 om FRÅGESTUND!?:
Vad önskar du dig av mig i födelsedag packet älskling ?? :) <3<3<3<3<3

svar; älskling, jag vill inte ha något! jag nöjer mig med att få va med dig en dag!
puss <3<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: cassie<3<3

Något måste du vilja ha älskling !! :) <3<3<3<3

2011-03-17 @ 07:40:03
URL: http://ccassiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0