no promises.

hej, mår inte världens bästa just nu!
jag har verkligen tänkt mycket idag, bara känt att jag vill undan, att jag vill vara ensam,
känta att jag verkligen behövt någon som förstod.
man kan inte lita på någon mer, jag vet att ni vill hjälpa mig fram, men de går verkligen inte!
de finns få vänner jag kan lite på, några, två tre stycken men inte mer!
jag känner så mycket just nu, jag behöver tid liksom, de tar tid innan man mår bra igen, de är som att bygga upp ett förtroende, om man verkligen vill något så ska man kämpa för de.
men jag ska sluta babbla om mina problem nu, för nu drar jag snart t boxningen & då ska jag få ut exakt allt!
vi får se hur jag mår sen, jag brukar må sååå mycket bättre när jag slagit några slag!
bloggar mer när jag kommer hem, då ska jag städa rummet & fixa lite!
hejdå
inga löften

Kommentarer
Postat av: cassie <3

Gud, jag mår dåligt av att se att du mår dåligt ! Du är inte värd att må dåligt. Du är värd att få skratta. För du är en sån underbar tjej. Vi kommer ha de så bra tillsammans imorgon ! <3<3<3

Älskar dig ! <3<3

2011-03-04 @ 17:42:18
URL: http://ccassiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0