lite lätt uppdatering + svar på en kommentar!

hej, hemma från träningen nu elelr för ett tag sen, jag har käkat & ska snart duscha, ikv ska jag plugga lite & sen ska jag väl inte göra så mycket, kanske städa rummet, så de kanske blir före & efter bild på det! men nu ska jag kolla om duschen är ledig, isåfall ska jag duscha! :d
puss
Sabina om svar:
Sry, heter Sabina men känner inte dig irl. Blev tipsad av en kompis att läsa din blogg och tycker du verkar super snäll och du har riktigt bra klädsmak. Om de e så att du har skärt dig så gör inte det, har själv gått igenom det och man sjunker bara längre och längre ner i skiten :/

Jättefin blogg!
Kram

svar; hej Sabina! tack för att du svarade, de gillar jag! vad roligt att du tycker om bloggen & att du blev tipsad av en kompis, de trodde jag verkligen inte om min blogg, tack så jätte mycket! ja som sagt på bilden har jag sår på armen & ja, jag har skurit mig, riktigt dumt! jag hade det jobbigt & då kan man lätt göra dumma saker!
men inte mer med det. tack för att du läser bloggen, fortsätt med de & om du har något tips, eller något du vill att jag ska förbättra, eller något jag ska lägga till på bloggen så säg till!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0