kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar. vänner för alltid, det kommer kännas sjukt för båda. nu går vi skilda vägar, även fast vi lovade varandra, att det alltid skulle vara du & jag förevigt.

hej. jag vill börja med att säga att dagen har varit grymt kul! molly är verkligen cool, kolla hennes blogg genom att trycka här, här eller här. men aja, idag började jag tjugo över tio med syslöjd "jag verkligen älskar det!" host. men jag överlever, vi har liksom det i en & enhalv timme i veckan så de är chill! efter slöjden hade jag lunchrast & då stack jag & molly & gjorde några ärende & sen stack vi & käka på någon resturang, riktigt gott även fast jag inte tål mjök, så molly fick stå ut med mjölkfri mat! ha-ha förlåt. efter rasten hade vi musik & sen no. efter skolan stacka jag & molly & johanna till donken & där träffade vi Elin & Klara & någon mer, så käkade vi där. sen stack jag & molly på fler ärende, sen stack vi hem till mig as snabbt & sen stack vi till träningen! gillar vi. nu får ni en lite fin bild på mig & mollluu! puss

Kommentarer
Postat av: molly nilsson

väldigt sött ju!

haha, såg du bilderna jag tog på mig i spegeln :D

haha, glömde ta bort dom '-.-

2011-03-29 @ 21:30:25
URL: http://mollysegna,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0