julia, om du bara visste..

... hur mycket du betyder för mig.
det är så sjukt, jag saknade dig direkt när jag såg dig springa över gräsmattan idag, för att hinna med bussen, haha.
jag ser seriöst dig mer som en syster än en kompis.
för jag vet att vad jag än gjort, så finns du.
vi behöver inte prata med ord, vi kan förstå varandra ändå, och det kallar jag äkta vänskap.
vi har så sjukt många minnen, och vi skapade så otroligt många fler dom här två dagarna!
du ska veta att jag aldrig, och jag menar verkligen aldrig, kommer släppa taget om dig, för du är den jag har roligast med, du är den jag kan lita mest på, du är den jag kan vara mig själv till 1000% med.
haha, kommer du ihåg när vi hade pyjamasparty när vi va små?
jag hittade bilder från det för någon vecka sen.
jag kommer fortfarande ihåg det..
eller tjejkvällen här, haha ;)
jag har delat så många skratt, och så många tårar med dig, och det är jag glad för.
för utan dig, hade jag inte varit den jag är idag.

cornelia holmqvist ♥ julia wall,
föralltid.

/ din cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0