jag skulle pröva mina läppar mot någon annan, om du lämnade mig nu.

hej, nu är jag vaken. inte frivilligt elelr jo, jag ska ju träna så de är nice! idag ska jag till pappa någon gång, vet inte riktigt när, det blir väl antagligen senare, höhö & sen ska jag fråga corre om hon vill ut ikv & då ska vi såklart dra ut fler folk vaffan! haha, jag bara bestämmer de här & nu utan att ha snackat med henne, men jag tror hon kan, om hon inte är sjuk fortfarande? isåfall får du kryya. nu ska jag ner & käka & dricka oboy, mums! ha de bra, jag bloggar mer efter boxningen, puss

Kommentarer
Postat av: molly nilsson

Julia du är söt om någon.. puss!

2011-03-26 @ 10:44:36
URL: http://mollysegna,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0