jag minns varje ord varje rad jag skrivit den längtan som stod varje dag jag lidit..

hej, ska nu gå & lägga mig är rätt trött faktiskt, i morgon ska jag till min älskade lillebror som är fyra, har inte träffat han på kanske två månader, fråga inte varför, alla har sina problem med familjen right? men ja, jag ska iaf till han & hans mamma eftesom vi inte har samma mamma, så ska jag iaf käka kvällsmat där & ha lite mysigt med dom & jag ska ladda kameran inatt så jag kan ta med den till dom i morgon så får ni lite söta bilder på min lillebror, jag sticker till dom vid fyra ungefär & så är jag där med bussen halv fem kanske? men ja nu ska jag somsagt sova, ha de gött. vi hörs i morgon puss!
bild från idag, INGEN KOPIERAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0